- 32 800 Kč
- Plný úvazek
Předpoklady:
státní občan ČR popř. cizí státní příslušník s trvalým pobytem na území ČR
minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (v technickém oboru vítáno)
způsobilost k právním úkonům
trestní a morální bezúhonnost
znalost jednacího jazyka
Ostatní předpoklady:
znalost příslušné legislativy
zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
praxe ve veřejné správě vítána
znalost práce na PC (MS Office) a schopnost naučit se ovládat další SW (VITA atd.)
komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost
Popis pracovní činnosti:
zajišťuje výkon státní správy na úseku evidence řidičských průkazů
vede registr řidičů a vydává data z registru řidičů
zajišťuje evidenci vydaných mezinárodních řidičských průkazů a potvrzení o oznámení
rozhoduje o udělení a rozšíření řidičského oprávnění na základě žádosti o řidičské oprávnění
rozhoduje o podmínění, omezení a pozastavení řidičského oprávnění
rozhoduje o odnětí řidičského oprávnění z důvodu pozbytí zdravotní nebo odborné způsobilosti
nařizuje přezkoumání zdravotní způsobilosti a přezkoušení z odborné způsobilosti držitele řidičského oprávnění
posuzuje podmínky pro vydání řidičského průkazu, vydává a vyměňuje řidičské průkazy a mezinárodní řidičské průkazy
rozhoduje o zadržení řidičského průkazu na základě oznámení Policie ČR z důvodu stanovených zákonem
zajišťuje obsluhu systému digitální tachograf, přijímá a posuzuje žádosti o vydání paměťové karty řidiče, karty vozidla a servisní karty
vede evidenci dopravních nehod a uložených sankcí nebo trestů zákazu činnosti spočívající v zákazu řízení motorových vozidel
provádí v registru řidičů záznamy o počtech bodů dosažených řidiči v bodovém hodnocení na základě pravomocných rozhodnutí
projednává námitky a rozhoduje ve věci záznamu o počtu řidičem dosažených bodů v bodovém hodnocení
zajišťuje agendu evidence řidičů, zpracování evidenčních karet řidičů, jejich změn, zasílání a vyžádání evidenčních karet řidičů v případě změny bydliště, zadávání dat v případě nových řidičů, zpracování záznamů o rozšíření řidičského oprávnění získaného u jiného úřadu
zajišťuje předvolání osob k úředním úkonům ve věci zadržení řidičského průkazu, pozastavení řidičského oprávnění z důvodu pozbytí odborné způsobilosti, ve věci odnětí řidičského oprávnění v důsledku pozbytí zdravotní způsobilosti a dalších úkonů vyplývajících z platné legislativy
Co nabízíme:
Plat stanovený v souladu s platnými právními předpisy včetně osobního příplatku
25 dní dovolené a 4 dny zdravotního volna navíc (hrazeno 100 %)
Osobní účet ve výši 6.600 Kč ročně – možnost čerpání prostřednictvím benefitní karty
Příspěvek na stravování za každý odpracovaný den
Příspěvek ze sociálního fondu na kulturní a sportovní akce, na penzijní a životní připojištění, při pracovních výročích, při odchodu do důchodu a v případě nepříznivé sociální situace
Pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu
kontakt:tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.