- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Předpoklady:
státní občan ČR popř. cizí státní příslušník s trvalým pobytem na území ČR
minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (v technickém oboru vítáno)
způsobilost k právním úkonům
trestní a morální bezúhonnost
znalost jednacího jazyka
Ostatní předpoklady:
znalost příslušné legislativy
zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
praxe ve veřejné správě vítána
znalost práce na PC (MS Office) a schopnost naučit se ovládat další SW (VITA atd.)
komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost
Popis pracovní činnosti:
zajištění výkonu státní správy a samosprávy v uceleném oboru – vyměřování a vybírání poplatků, vydávání stanovisek nebo povolení k záboru veřejného prostranství dle obecně závazné vyhlášky města Loun v souladu se zákonem č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, v platném znění a zákonem č. 280/2009 Sb., daňový řád v patném znění
kontrola dodržování obecně závazné vyhlášky (o místním poplatku za užívání veřejného prostranství) a návrh opatření při jejich porušování
uzavírání nájemních smluv a smluv o kauci souvisejících s povolením zvláštního užívání místních komunikací
zastupování města jako vlastníka ve správních řízeních, např. územním a stavebním řízení v přidělených případech
výkon funkce dopravního úřadu dle zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v oblasti městské autobusové dopravy (MAD), zastupuje obec ve věci dopravní obslužnosti dle zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně dalších zákonů
zajišťování činností související s provozováním stacionárních měřičů rychlosti
příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu
Co nabízíme:
Plat stanovený v souladu s platnými právními předpisy včetně osobního příplatku a příplatku za vedení
25 dní dovolené a 4 dny zdravotního volna navíc (hrazeno 100 %)
Osobní účet ve výši 6.000 Kč ročně – možnost čerpání prostřednictvím benefitní karty
Příspěvek na stravování za každý odpracovaný den
o Příspěvek ze sociálního fondu při životních a pracovních výročích, při odchodu do důchodu a v případě nepříznivé sociální situace
Pružnou pracovní dobu, jistotu a stabilitu
kontakt:tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?