- Plný úvazek

Městský úřad požaduje splnění následujících podmínek: ukončené minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu – výhodou je vzdělání v oboru právo (§ 111 odst. 1 a 2 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich) + vítána je zkouška odborné způsobilosti podle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich – provedená u MVČR.
Dále požadujeme: výhodou je řidičské oprávnění minimálně pro skupinu „B“, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost, organizační a komunikační schopnosti, výhodou je: praxe ve státní správě na obdobných pracovních pozicích, vítána zkušenost s vedením a řízením týmu, vítána je základní orientace v právních předpisech týkajících se – zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, vše ve znění pozdějších předpisů, vysoké pracovní nasazení, uživatelskou znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook, internet.
Všechny bližší informace (předpoklady, požadavky) k obsazení tohoto pracovního místa jsou zveřejněny ve vyhlášeném výběrovém řízení. Přihlášku s dalšími požadovanými dokumenty uchazeči doručí na adresu: Městský úřad Kutná Hora, oddělení personální a krizového řízení, Havlíčkovo náměstí 552/1, 284 01 Kutná Hora do 14.5.2018 včetně poštou nebo osobně v obálce na podatelnu Městského úřadu Kutná Hora. Obálku označí: „Neotvírat Výběrové řízení na pracovní pozici vedoucí oddělení dopravně správních agend MěÚ Kutná Hora“. Každý uchazeč bude píseně vyrozuměn.
Stručný popis pracovní činnosti:
Vede a řídí oddělení, které vykonává státní správu na úseku technické způsobilosti vozidel k provozu na pozemních komunikacích, na úseku vedení registru řidičů, dále oddělení kde se projednávají přestupky proti pravidlům silničního provozu včetně bodového systému. Dále povoluje činnost autoškolám a vykonává u nich státní odborný dozor. Sám se aktivně podílí na výkonu státní správy.
Nabízíme: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění.
Mzda: podle zápočtu doby započitatelné + příplatky podle zákoníku práce.
Místo výkonu práce: Kutná Hora.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?