Místo výkonu práce: Klostermannova 995, Rokycany
Náplň práce: Zpracovávání měsíční, čtvrtletní a roční bilance a reporty pro externí i interní informovanost (PPM, CNQ, atd.) s podporou ostatních spolupracovníků. Sledování zákaznických portálů, přijímání, evidování, zajišťování a distribuce reklamací. Řízení časového rámce pro řešení reklamací a dohled nad jeho plněním. Komunikace se zákazníky o průběhu a uzavření reklamací. Evidence nákladů reklamací. Kancelářská podpora pro oddělení – objednávky pracovních potřeb pro oddělení. Zajišťování překladů pro potřeby Kvality. Příprava analýz, korespondence. Sledování termínových akcí.
Požadujeme: vzdělání: úplné střední všeobecné, komunikativní znalost AJ, pokročilá znalost MS OFFICE. Nabízíme: platové ohodnocení od. 27.000,– Kč, 5 týdnů dovolené, závodní stravování s dotací
Kontakt: p. Heringová Alena, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes , první kontakt telefonicky nebo e-mailem