- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt: e-mailem nebo telefonicky
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Práce na plný či zkrácený úvazek.
Pracovní náplň této pozice:
o Koordinátor zakázek pro výběrová řízení projekční kanceláře.
o Zpracování formální stránky nabídek / poptávek pro projekční kancelář.
o Posouzení nabídek / poptávek.
o Podpora při vytváření cenotvorby.
o Průběžné zpracovávání výsledků výběrových řízení.
o Příprava pro provádění finančních rozborů výběrových řízení.
o Komunikace s partnerskými firmami.
o Příprava podkladů a komunikace s úřady na stávajících zakázkách.
o Vedení asistentky kanceláře.
o Organizační a komunikační schopnosti.
o Schopnost týmové práce.
o Systematický a pečlivý přístup.
o Schopnost analýzy psaného textu.
o Ochota vzdělávat se.
Jsme flexibilní:
o Volný začátek a konec pracovní doby.
o Zkrácená pracovní doba dle individuální domluvy.
o Práce v přátelském týmu do velikosti 18 osob.
o Vlastní organizace práce.
Myslíme na Vás:
o Jedenkrát ročně víkendový wellness pobyt pro dva.
o Občerstvení na pracovišti (ovoce, cereálie, čaj, káva).
o Laser game, bowling, posezení v restauraci, vánoční večírky.
o Služební telefon s daty a voláním i pro soukromé účely.
o Hrazené parkování nebo příspěvek na dopravu.
Možnosti pracovního poměru:
o Dokončené magisterské studium na vysoké škole humanitního nebo technického oboru.
o Nástup je možný ihned.
o Plný nebo částečný úvazek (HPP).
o Možnost spolupráce při rodičovské dovolené.
o V případě zájmu prosíme o zaslání CV a také si rádi přečteme pár řádků o Vás ( )
Mzdové ohodnocení:
Od 35 000 Kč / měsíc dle praxe a schopností
Rádi Vás poznáme a těšíme se na osobní setkání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?