- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Získejte místo ve stabilní firmě, která zprostředkovává překladatelské a tlumočnické služby pro mezinárodní zákazníky. Poznáváte se?
o Mluvíte anglicky a nedělá vám problém telefonovat a psát e-maily v angličtině.
o Svěřené úkoly plníte vždy pečlivě a neunikne vám žádný detail.
o Máte cit pro komunikaci s lidmi a umíte si práci dobře zorganizovat.
o Moc dobře si uvědomujete, že sehraný tým je mnohem silnější než sebelepší jednotlivec.
o Umíte pracovat s počítačem, internetem i kancelářským balíkem MS Office
Nutně potřebujeme vaši pomoc!
Stane se z vás pravá ruka týmu projektového managementu. Budete pomáhat při zpracování zakázek, na starosti budete mít veškerou administrativu. Denně budete písemně a telefonicky komunikovat s dodavateli společnosti a zadávat jim překlady. Vaším úkolem bude evidence zakázek v IS společnosti, kontrola kompletnosti zakázek a vystavených faktur. Krom toho budete mít na starosti chod recepce, kde se budete střídat s kolegyní. Zde bude vaším úkolem především přepojování telefonických hovorů, zpracování pošty a uvítání příchozích návštěv.
Vaši snahu oceníme:
o Za svoji práci dostanete férovou mzdu s osobním ohodnocením a věrnostními odměnami – skvělou práci rádi oceníme.
o Získáte možnost se rozvíjet a kariérně růst.
o Čeká na vás přátelské prostředí a atmosféra rodinné firmy, kolegové vám vše ukáží a pomohou.
Přispějeme vám na vzdělávání, kulturu, sport a relaxaci, stravování, dopravu, penzijní připojištění.
Dává vám to smysl? Pošlete nám svůj životopis na e-mailovou adresu:
e-mail přes
Nabízíme: stravenky, příspěvek na vzdělání, příspěvek na sport, kulturu a relaxaci, možnost práce z domova
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?