- 20 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
KOORDINÁTOR ZAKÁZEK – Náplň práce
Rozvíjející se společnost působící v Ostravě hledá nového kolegu na pozici koordinátora zakázek.
Náplní práce bude:
Koordinace, realizace školení
Komunikace s lektory a zákazníky
Příprava podkladů na školení
Chystání zasedacích místností
KOORDINÁTOR ZAKÁZEK – Požadujeme
Časová flexibilita
Řidičský průkaz typu B (aktivní řidič)
Asertivitu
Odolnost vůči stresu
Příjemné vystupování
KOORDINÁTOR ZAKÁZEK – Nabízíme
Nabízíme odpovídající platové ohodnocení
Práci v příjemném prostředí
Možnost kariérního růstu
Práci na plný úvazek
Služební mobilní telefon, automobil

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.