- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Výběrové řízení č.2/2025 na obsazení volného pracovního místa REFERENT ODBORU FINANCÍ
Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.
Charakteristika činnosti:
Samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a zákonem č. 586/1992 Sb., o daních z příjmu, vše v aktuálním znění, zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů a vyhláškou č. 449/2009 Sb., o způsobu, termínech a rozsahu údajů předkládaných pro hodnocení plnění státního rozpočtu, rozpočtů státních fondů, rozpočtů územních samosprávných celků, rozpočtů dobrovolných svazků obcí a rozpočtů Regionálních rad regionů soudržnosti. Zejména provádí rozpis rozpočtu města na jednotlivé organizační jednotky a pořizuje údaje schváleného a upraveného rozpočtu do programu účetnictví, podílení se na sestavování závěrečného účtu města, zabývá se vybranou problematikou příspěvkových organizací města týkající se účetnictví. Eviduje finanční majetek města, zpracovává účetní a administrativní agendu Svazku obcí mikroregionu Hlučínska. Zpracovává účetní doklady majetku a připravuje postup inventarizačních prací, zajišťuje kontrolu ročních inventur.
Předpokládaný nástup: nejlépe ihned.
Platové zařazení a nárokové části platu: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších doplňků. Po zapracování možnost osobního ohodnocení.
Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru
Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo osobně doručte na adresu:
Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení.
Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: – označte číslem výběrového řízení.
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 21.02.2025 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 26.2.2025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?