- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Výběrové řízení č.9/2025 na obsazení volného pracovního místa REFERENT ODBORU FINANCÍ
Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem.
Charakteristika činnosti: Vedení příjmové a výdajové pokladny, pokladny ostatních účtů (např. zaúčtování příjmu peněžní hotovosti, odvádí a vybírá peněžní hotovost do banky, provádí denní uzávěrku pokladen a vyhotovuje denní výkazy a zodpovídá za jejich správnost, provádí výplaty peněžní hotovosti atd.). Zpracovávání a likvidace cestovních příkazů zaměstnanců města a zastupitelů města, včetně nároků na cestovní náhrady v cizích měnách. Sledování a evidence pohybů finančních operací a stavu finančních prostředků na bankovních účtech a kontrola bankovních zůstatků a hotovosti. Vedení centrální evidence daňových a účetních dokladů a smluv u účtu sociálního fondu města Hlučína, Vedení centrální evidence daňových a účetních dokladů a smluv u účtů fyzických osob omezených ve svéprávnosti, u kterých Město Hlučín vykonává veřejného opatrovníka, účtování o pohybech na těchto účtech a provádění měsíční kontroly na těchto účtech.
Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe prosinec 2025.
Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:
Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: .
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 26.09.2025 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 02.10.2025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Uchazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem o časovém harmonogramu.

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.