- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Město Dobřany se řadí mezi nejstarší historická sídla na Plzeňsku. Leží cca 10 km jihozápadně od Plzně. Ve městě je plná občanská vybavenost. Město má své kulturní středisko, kino, několik sportovišť. Dále sportovní halu, hokejbalovou halu, tenisovou halu a fotbalový areál. V posledních 10 letech zaznamenalo dymamický růst. Ve středu města je rekonstruované historické náměstí. Přes 10 let je v porvozu biotop Kotinka s přírodním koupalištěm. Ve městě a blízkém okolí se nychází několik lesoparků s atrakcemi pro volnočasové vyžití jak dětí, tak dospělých. Provozuje i chov divokých koní. Městský úřad je obcí s pověřeným úřadem, několoka odbory a vlastním bytovým fondem.
Kvalifikační a odborné požadavky:
Náležitosti písemné přihlášky:
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb.,
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče, telefonický kontakt
e) číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
f) datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností (strukturovaný životopis) včetně telefonického a e-mailového kontaktu
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ORIGINÁL
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče
e) podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění:
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do pátku 28. dubna 2023 (do 13.00 hod) buď osobně na podatelnu MěÚ Dobřany nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku označte nápisem NEOTVÍRAT - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 1/2023 – REFERENT SO a vypište adresu odesílatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění, po skončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeči nevyzvednou osobně, nebo nepožádají o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového řízení.
Nabízíme: dobré platové podmínky. V případě dobrých pracovních výsledků čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon.
Další benefity: pro zaměstnance poskytujeme flexi-passy, stravné,
dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.