- Plný úvazek

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem.
Charakteristika činnosti: Zajišťování provedení oprav městského majetku menšího rozsahu – zejména bytového a nebytového fondu, kulturních domů, kulturních památek a inženýrských sítí. Přijímání hlášení požadavků závad a havárií a jejich řešení, zajišťování provedení revizí elektro, plynu, komínů atd. v bytových domech. Zabezpečování přípravy, projednávání a realizace stavebních oprav a stavebně montážních prací, vedení předepsané operativně-technické evidence.
Předpokládaný nástup: dohodou.
Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání stavebního směru nebo jiného technického směru s praxí zaměřenou na práci obdobného charakteru.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu:
Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 2.10.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena),
v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 2.10.2024 do 10:00 hod.
Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.
Výběrové řízení se bude konat dne 8.10.2024 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „A“ MěÚ Hlučín.
Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky.
Upozornění : uchazeči, kteří nebudou vybráni v si mohou vyzvednout materiály zaslané k výběrovému řízení na úseku CZECHPOINT MěÚ v přízemí budovy „A“ MěÚ Hlučín do dne 31.10.2024. Po tomto datu budou nevyzvednuté materiály skartovány.
Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?