- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
z:7.2.2025
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/
Druh práce: referent/referentka financí a rozpočtu
Odbor městského úřadu: financí a rozpočtu
Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka
Počet obsazovaných míst: 1
Pracovní poměr: zástup za dlouhodobě nepřítomného úředníka
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody s vybraným uchazečem
Zařazení: úředník
Charakteristika vykonávané práce:
" Samostatné účtování rozpočtovaných výdajů a příjmů a s tím souvisejících výnosů, nákladů, DPH, a jiné zákonem požadované evidence, vedení účetní knihy, pomocné evidence a provádění inventarizace, vše v rámci přiřazené agendy.
" Podílení se na zpracování kontrolního hlášení, daňového přiznání k dani z přidané hodnoty, sestavení účetních závěrek za město a sestavení Pomocného analytického přehledu.
" Spolupráce s vedoucím střediska ČOV a kanalizace, ostatními odbory a Městskou policií Studénka, spolupráce se správcem rozpočtu.
" Zástup pokladní odboru financí a rozpočtu.
" Podílení se na tvorbě vnitřních předpisů odboru financí a rozpočtu, nastavení ekonomického systému GINIS EKO, nastavení roční inventarizace, přezkumu hospodaření, zpracování závěrečného účtu apod. v rámci přiřazené agendy.
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky:
" Zkušenost na pozici účetní alespoň 3 roky.
" Znalost podvojného účetnictví a účetních standardů.
" Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, účetní a analytické myšlení, flexibilita.
" Komunikační a organizační dovednosti, vstřícnost, kolegiálnost.
" Dobrá znalost MS WORD a MS Excel
Požadované doklady:
Doklad podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Doklad podle písm. d) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Zájemce předloží doklady podle písm. písm. c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy
Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje – e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče.
Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/.
Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 14. února 2025 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Marek Zeman, tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ „REFERENT/REFERENTKA ODBORU FaR“ – NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele, případně lze doručit do datové schránky vz3bvhc nebo na e-mailovou adresu
. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 20. února 2025.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?