- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: vzdělání podle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, počítačová gramotnost, znalost běžných programů MS Office, znalost práce v rozhraní OK systém výhodou, orientace v grantových řízeních MPSV a MHMP výhodou, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) , bezúhonnost, zdravotní způsobilost, praxe v oboru 2 roky, poradenské a motivační dovednosti, znalosti v oblasti individuálního plánování, komunikační, prezentační a organizační schopnosti, ochotu flexibilně vykonávat i jiné činnosti, než ty, které bezprostředně souvisejí s pracovní pozicí. Náplní práce sociální/ho pracovníka/ce bude poskytování individuální podpory a pomoci uživatelům sociální služby, jednání se zájemcem o sociální službu a ubytování, zajištění základních činností, vzdělávání, správa vnitřních pravidel poskytované služby, rozdělování kapacity azylového domu a ubytovny (vedení ubytovací knihy), ale i spolupráce a aktivní pomoc při zajištění preventivních akcí a projektů České společnosti AIDS pomoc, z. s. S ohledem na charakter organizace musí být uchazeč připraven a ochoten pomoci se zajištěním dalších činnosti organizace (např. práce na recepci, preventivní činnosti v terénu apod.). Nabízíme: kvalitní pracovní prostředí a technické zabezpečení, odborné zaškolení, vstřícnou personální politiku a kulturu organizace, kreativní zaměstnání s odpovědností za svěřené pracovní úkoly, práci v profesionálním týmu a pod supervizí, další vzdělávání v oboru, odpovídající finanční ohodnocení, po zapracování a vzájemné spokojenosti smlouvu na dobu neurčitou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?