- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce:
Ambrela Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, L. Pokorného 15, Třebíč
Výhodou je praxe v oboru a s prací s obdobnou cílovou skupinou
Výběrové řízení probíhá ve dvou kolech:
Svůj strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte do 15. 11. 2018
na e-mail: e-mail přes
nebo na adresu: Oblastní charita Třebíč, Ambrela – NZDM, L. Pokorného 15, 674 01 Třebíč
Kontaktní osoba: Mgr. Marie Pořízová., vedoucí Střediska sv. Dona Bosca
tel. zobrazit tel. číslo e-mail: e-mail přes
Více o službě na www.trebic.charita.cz
__________________
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Diecézní charita Brno, IČO: 44990260, třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno, Černá Pole, jakožto správce, zpracovávat prostřednictvím Oblastní charity Třebíč Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.
Odpovědí na naši nabídku volného místa poskytujete správci své osobní údaje za účelem realizace výběrového řízení, nejdéle po dobu jednoho roku od převzetí životopisu. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva:
" na přístup k osobním údajům,
" na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů,
" na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně,
" na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech
" na přenositelnost údajů a
" vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a
" obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7
Oblastní charita Třebíč je oprávněna svo

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.