ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK VE FINANCÍCH - 40-70 000/měs
- Brno
- Petr Havlík
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek, zkrácený úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Vsetínská 527/20, Brno, 639 00 |
Firma | Soukromá klinika LOGO s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Marketing, reklama, média a PR, Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Marketingový asistent / asistentka |
Min. vzdělání | Bakalářské |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Expert C2), Anglický jazyk (Pokročilý B2) |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jste člověk, kterého motivuje, když může usnadnit druhým jejich práci tím, že je jim "po ruce", že se objeví "včas na správném místě" obstará operativní úkoly a doslova "běhá z kanceláře do kanceláře"? Zajímá Vás marketing? Máte na tváří úsměv a snažíte se najít řešení i ve zdánlivě neřešitelných situacích?
Stojíte na prahu své kariéry nebo máte chuť sbírat zkušenosti v novém oboru?
Soukromá klinika LOGO s.r.o. je centrem pro léčbu poruch komunikace a hybnosti, které hledá do svého týmu asistenta/asistentku se smyslem pro detail a ochotou být "po ruce".
Klinika byla založena jako specializované zdravotnické zařízení na diagnostiku a terapii vad řeči, hlasu a sluchu. Postupně se rozvíjela tak, že v současné době je zde poskytována komplexní péče v odbornostech - foniatrie, ORL, logopedie, psychologie, psychiatrie, neurologie, interní lékařství a fyzioterapie.
Naše motto zní: „Společně pomáháme“
- spolupráce, podpora a komunikace napříč odděleními
- operativní činnost od kopírování letáčků až po organizování velkých firemních akcí
- kreativní činnosti při tvorbě marketingových materiálů
- úprava webových stránek kliniky
- obsluha a administrace sociálních sítí
- analýzy a vyhodnocení marketingových kampaní
- návrhy plánu kampaní
- vytváření příspěvků, včetně textové a grafické úpravy
- dodržování grafických manuálů
- VŠ vzdělání (marketing + ekonomie výhodou, ne nutnou podmínkou)
- flexibilitu a pracovitost
- týmovost a spolehlivost
- výborné komunikační dovednosti
- cílevědomost a schopnost dotahovat věci do konce
- umění organizovat a plánovat svůj čas
- prokazatelnou schopnost práce se sociálními médii
- uvítáme zkušenosti s programy grafické úpravy materiálů
- plynulá spisovná čeština, komunikativní angličtina, další jazyk výhodou
- nadstandardní uživatelská znalost MS Office, analytických nástrojů
- smysl pro detail, nápaditost, smysl pro inovace a kreativitu
- akční pozici s možností dalšího kariérního rozvoje
- smysluplnou práci ve firmě, která dlouhodobě pomáhá lidem
- výtečné obědy v místě pracoviště za zvýhodněnou cenu
- Multisport karta
- sick days
- zvýhodněný nákup firemních produktů
- vzdělávání v oboru vč. jazykových kurzů
- získání znalostí ze zdravotnického prostředí
- zázemí několikrát oceněné české společnosti
- příjemné pracovní prostředí se skvělými kolegy
Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Můžete nám poslat svůj životopis. Budeme se na Vás těšit. Pracovní pozice je otevřena k okamžitému nástupu.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.
Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.
Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.
Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.
Poradíme vám, jak podat insolvenční návrh na zaměstnavatele, který vám například nevyplácí vaši mzdu nebo odstupné. Máte dvě možnosti, jak své peníze získat zpět. V článku najdete i vzor insolvenčního návrhu.
Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?
Než odpovíte na inzerát ve své vysněné společnosti, je třeba mít připravený strukturovaný profesní životopis, který zaujme a sdělí vše potřebné. Pojďme si říci, jak správně napsat životopis, co napsat do životopisu. Poradíme, jaká je správná struktura životopisu. Společně si připravíme strukturovaný profesní životopis v češtině a angličtině a odpovíme na otázky, zda je nutné přidávat fotografii, zda máte koníčky a zájmy v životopise uvádět a mnohé další.
Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.
Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.
Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje