- 36 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
1) PR a komunikace s médii
2) Marketing a realizace kampaní
- Vývoj a distribuce tiskových materiálů
- Aktualizace webových stránek a úpravy obsahu
- Koordinace online marketingových kampaní
- Propagace akcí prostřednictvím partnerských webových stránek a platforem
- Plánování a koordinace focení a natáčení videí na podporu marketingových kampaní a propagace
3) Sociální média
Kreativního člena týmu s minimálně tříletou praxí v marketingu nebo PR s češtinou na úrovni rodilého mluvčího a výbornou znalostí angličtiny. Na pozici je důležitý smysl pro detail, zodpovědnost a dobré organizační schopnosti.
Proč je tato práce pro vás:
Přidejte se k nám a staňte se hvězdou Hiltonu Prague!
Zašlete nám svůj životopis a my se vám ozveme.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.