Business Development Manager | služební automobil i k soukromým účelům

Plzeň

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Základní

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zkušenosti s B2B obchodem v oblasti agenturního zaměstnávání? Pojmy jako RPO, international mobility a temporary staffing Vám nejsou cizí? Výborně! Hledáme zkušeného a ambiciózního Business Development Managera, který se stane klíčovým hráčem v našem týmu Grafton/GI Group.

Vaším hlavním úkolem na pozici Business Development Manager bude identifikovat nové obchodní příležitosti, budovat a udržovat dlouhodobé vztahy s našimi klienty v Plzeňském kraji, Jihočeském kraji, v Praze a na Vysočině a aktivně přispívat k rozvoji naší společnosti. Budete mít jedinečnou příležitost přinášet inovační řešení do oblasti lidských zdrojů a zvýšit naši konkurenceschopnost na trhu.

Náplň práce:

  • budovat a udržovat pevné vztahy s existujícími klienty
  • identifikovat nové obchodní příležitosti v přiděleném regionu
  • vedení komplexního prodejního cyklu (od identifikace potřeb klienta, až po uzavření smlouvy)
  • pravidelně aktualizovat data v interních systémech
  • spolupracovat s interním týmem pro dosažení společných cílů
  • analyzovat konkurenci a identifikovat nové trendy v oblasti lidských zdrojů

POŽADAVKY:

  • minimálně 3–5 let zkušeností v oblasti agenturního zaměstnávání, personálního poradenství nebo HR
  • zkušenosti s B2B ochodem, business developmentem, prodejem
  • zkušenosti s temporary staffing, RPO, IM
  • vynikající komunikační dovednosti a schopnost budovat dlouhodobé vztahy
  • schopnost pracovat samostatně a dosahovat obchodních cílů
  • analytické a strategické myšlení
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • ŘP skup. B, ochota cestovat

BENEFITY:

  • kvartální bonusy
  • služební automobil i k soukromým účelům
  • 2 dny home office/týden
  • až 8 dní placeného volna navíc nad rámec zákonné dovolené
  • 2 dny sick days/rok
  • flexibilní pracovní doba
  • teambuidingové aktivity (6 dní/rok)
  • Cafeterie ve výši 14 400 Kč/rok
  • Multisport karta
  • stravenkový paušál (107 Kč/den)
  • služební mobilní telefon s paušálním tarifem i k soukromým účelům
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • firemní a jazykové vzdělávání
  • občerstvení na pracovišti
  • přátelský kolektiv

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

TE Connectivity Czech s.r.o. | TE Connectivity Czech s.r.o. | Kuřim Kuřim
  • od 107 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. února
FEST Engineering Ltd. Czech Republic branch, organizační složka | FEST Engineering Ltd. Czech… | Přelouč Přelouč
  • od 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. října
Ústav sociálních služeb v Praze 4, příspěvková organizace | Ústav sociálních služeb v… | Lhotka, Praha Lhotka, Praha
  • 28 340 – 44 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. května
FONTEA a.s. | FONTEA a.s. | Veselí nad Lužnicí Veselí nad Lužnicí
  • 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. května
Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. | Dopravní podnik města České… | České Budějovice České Budějovice
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. května

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto automobil zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT