Business Development Manager | služební automobil i k soukromým účelům

Praha
75.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Základní

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zkušenosti s B2B obchodem v oblasti agenturního zaměstnávání? Pojmy jako RPO, international mobility a temporary staffing Vám nejsou cizí? Výborně! Hledáme zkušeného a ambiciózního Business Development Managera, který se stane klíčovým hráčem v našem týmu Grafton/GI Group.

Vaším hlavním úkolem na pozici Business Development Manager bude identifikovat nové obchodní příležitosti, budovat a udržovat dlouhodobé vztahy s našimi klienty v Plzeňském kraji, Jihočeském kraji, v Praze a na Vysočině a aktivně přispívat k rozvoji naší společnosti. Budete mít jedinečnou příležitost přinášet inovační řešení do oblasti lidských zdrojů a zvýšit naši konkurenceschopnost na trhu.

Náplň práce:

  • budovat a udržovat pevné vztahy s existujícími klienty
  • identifikovat nové obchodní příležitosti v přiděleném regionu
  • vedení komplexního prodejního cyklu (od identifikace potřeb klienta, až po uzavření smlouvy)
  • pravidelně aktualizovat data v interních systémech
  • spolupracovat s interním týmem pro dosažení společných cílů
  • analyzovat konkurenci a identifikovat nové trendy v oblasti lidských zdrojů

POŽADAVKY:

  • minimálně 3–5 let zkušeností v oblasti agenturního zaměstnávání, personálního poradenství nebo HR
  • zkušenosti s B2B ochodem, business developmentem, prodejem
  • zkušenosti s temporary staffing, RPO, IM
  • vynikající komunikační dovednosti a schopnost budovat dlouhodobé vztahy
  • schopnost pracovat samostatně a dosahovat obchodních cílů
  • analytické a strategické myšlení
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • ŘP skup. B, ochota cestovat

BENEFITY:

  • kvartální bonusy
  • služební automobil i k soukromým účelům
  • 2 dny home office/týden
  • až 8 dní placeného volna navíc nad rámec zákonné dovolené
  • 2 dny sick days/rok
  • flexibilní pracovní doba
  • teambuidingové aktivity (6 dní/rok)
  • Cafeterie ve výši 14 400 Kč/rok
  • Multisport karta
  • stravenkový paušál (107 Kč/den)
  • služební mobilní telefon s paušálním tarifem i k soukromým účelům
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • firemní a jazykové vzdělávání
  • občerstvení na pracovišti
  • přátelský kolektiv

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Projectman.cz, s.r.o. | Projectman.cz, s.r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 2. října
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
TE Connectivity Czech s.r.o. | TE Connectivity Czech s.r.o. | Kuřim Kuřim
  • od 107 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
CLEANCAT s.r.o., RoDom Bohemia s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Projectman.cz, s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, PPL CZ s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., CentralWork s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Bageterie Boulevard, STEELEMET, s.r.o., JOBSTART s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., JISTU recruitment s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dělník / Dělnice, Obsluha strojů, Účetní, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Manažer / manažerka kvality, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Vzdělávací specialista / specialistka, Operátor / operátorka výroby, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Shift leader / Vedoucí směny, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Břevnov, Praha, Smíchov, Praha, Malešice, Praha, Vinohrady, Praha, Hloubětín, Praha, Strašnice, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Bohnice, Praha, Háje, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto automobil zkušenost