- Zkrácený úvazek
Co od Vás očekáváme:
Dražební a realitní společnost s dvacetiletou tradicí nabízí velmi zajímavé pracovní místo na pozici asistentky (asistenta) v centru Olomouce.
Náplň práce:
- technická, administrativní, organizační a obchodní podpora makléřům a vedení společnosti
- asistentská práce (objednávky, reklamace, vedení firemní administrativy, péče o návštěvy atd.)
- příjem, evidence a zpracování korespondence,příprava podkladů pro vyhotovení smluvní dokumentace, účetní, personalistku
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- praxe na obdobné pracovní pozici výhodou, není však podmínkou
- perfektní znalost ČJ – mluvená i psaná forma, základní znalost AJ
- uživatelskou znalost práce s PC (Microsoft Office, základy Excel),
- příjemné a profesionální vystupování, dodržování dress code
- trestní bezúhonnost, bezdlužnost
- samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
Nabízíme:
- zajímavou a perspektivní práci ve stabilní společnosti
- dobré finanční ohodnocení a prémie dle výkonu, příspěvěk na dovolenou a dress code
- plně hrazené neomezené volání včetně datového balíčku
- občerstvení na pracovišti, firemní akce
- 5 týdnů dovolené po dlouhodobějším zapracování
- nástup možný ihned
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na dovolenou



