- 28 875 Kč
- Plný úvazek
Posláním Prosperity Financial Services je poskytování nadstandardních služeb v oblastech investic, úvěrů, pojištění a realit v rámci vize: „I kvalita přináší kvantitu“. Od roku 2014 jsme pomohli více než 70.000 zákazníkům vyřešit jejich finance, zajištění a bydlení tak, aby měli čas a možnosti žít podle svých představ. Řady našich spokojených zákazníků se i díky tomu každým dnem rozrůstají a úspěch nás zavazuje k tomu, abychom se dále rozvíjeli a pracovali na perfektně vyladěném týmu, procesech a dalších inovacích.
Baví vás administrativa a při práci s čísly a textem vám neunikají detaily?
Máte dobrou IT gramotnost a rádi pracujete s moderními technologiemi?
Jste komunikativní a máte radost, když můžete pomáhat ostatním?
Máte drive a jste rádi, když jsou věci rychle a kvalitně dotažené do konce?
Lákají Vás reality a chcete být součástí úspěšného projektu?
Pokud jste si na předchozí otázky odpověděli ano, tak pro vás máme zajímavou a v regionu ojedinělou příležitost. Hledáme spolehlivou a bystrou posilu do našeho back office týmu realitní kanceláře, která nám pomůže dosáhnout vytýčených cílů.
Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis společně s motivačním dopisem a my se vám co nejdříve ozveme. Těšíme se na setkání s Vámi!
FAQ: Nejedná se o práci realitního makléře. V tuto chvíli hledáme kolegu/kolegyni do administrativního týmu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.