- 32 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Novira Estate je silná investiční a developerská společnost, která se zaměřuje na investice do komerčních nemovitostí, připravuje vlastní developerské projekty, pronajímá několik nemovitostí pro kanceláře, byty i nebytové prostory a investuje do několika online startupových businessů.
Cílem jsou investice do výjimečných projektů z pohledu lokality, ekonomické efektivity a dlouhodobé udržitelnosti. Našimi partnery jsou významní architekti. Oživujeme a revitalizujeme lokality, které již ztratily svůj původní účel využití a měníme je na moderní místo k životu. Projektujeme a stavíme budovy šetrné k životnímu prostředí a s nízkou energetickou náročností. Dostatek zeleně a příjemné pracovní prostředí k životu patří mezi naše priority.
Kdo jsme
Tvoříme skupinu propojených firem s hlavním působením v Brně. U nás najdete prostředí, kde si zakládáme na otevřené komunikaci a kde společně hledáme ta nejlepší řešení.
Máme 20+ projektů v Brně a Praze, 30 kolegů v Novira Estate, 150+ zaměstnanců za celou skupinu, 2 provozovny (areál Kaštanová, areál Hněvkovského). Sídlíme v Brně. Klademe důraz na neformální pracovní prostředí, lidský přístup k členům našeho týmu a profesionální přístup k našim partnerům.
Pro brněnskou skupinu Novira Estate hledáme asistenta/asistentku, který/á bude na své pozici spadat přímo pod Provozní ředitelku.
Co budete dělat
Hledáme kolegyni nebo kolegu, která/ý bude podporou a pomocnou rukou jak pro vedení, tak pro kolegy napříč všemi týmy (vedení, development, provoz, facility, obchod a marketing, finanční, personální). Pozice vyžaduje zkušenosti na obdobné pozici, samostatnost, pečlivost, organizovanost, schopnost rychlého rozhodování a diskrétnost.
Vaší starostí bude také koordinace projektů, plánování, příprava prezentací, vedení agendy a zastupování v operativních záležitostech. Budete se aktivně podílet marketingových a personálních aktivitách.
Odpovědnosti
Zkušenosti:
Osobnost:
Pokud se s námi chcete podílet se na tvorbě udržitelných projektů, jste nadšenec do organizace, smluv, operativních záležitostí a komunikace, který/á se rád/a chopí zastřešení hladkého fungování firmy, zanalyzuje si stávající fungování, nastaví si nové cesty, chce se dále rozvíjet a být součástí společnosti s ambiciózními plány, neváhejte nás kontaktovat se svým životopisem nebo odkazem na váš LinkedIn profil. Přidejte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho týmu!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?