- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Novira Estate je silná investiční a developerská společnost, která se zaměřuje na investice do komerčních nemovitostí, připravuje vlastní developerské projekty, pronajímá několik nemovitostí pro kanceláře, byty i nebytové prostory a investuje do několika online startupových businessů.
Cílem jsou investice do výjimečných projektů z pohledu lokality, ekonomické efektivity a dlouhodobé udržitelnosti. Našimi partnery jsou významní architekti. Oživujeme a revitalizujeme lokality, které již ztratily svůj původní účel využití a měníme je na moderní místo k životu. Projektujeme a stavíme budovy šetrné k životnímu prostředí a s nízkou energetickou náročností. Dostatek zeleně a příjemné pracovní prostředí k životu patří mezi naše priority.
Kdo jsme
Tvoříme skupinu propojených firem s hlavním působením v Brně. U nás najdete prostředí, kde si zakládáme na otevřené komunikaci a kde společně hledáme ta nejlepší řešení.
Máme 20+ projektů v Brně a Praze, 30 kolegů v Novira Estate, 150+ zaměstnanců za celou skupinu, 2 provozovny (areál Kaštanová, areál Hněvkovského). Sídlíme v Brně. Klademe důraz na neformální pracovní prostředí, lidský přístup k členům našeho týmu a profesionální přístup k našim partnerům.
Pro brněnskou skupinu Novira Estate hledáme asistenta/asistentku, který/á bude na své pozici spadat přímo pod Provozní ředitelku.
Co budete dělat
Hledáme kolegyni nebo kolegu, která/ý bude podporou a pomocnou rukou jak pro vedení, tak pro kolegy napříč všemi týmy (vedení, development, provoz, facility, obchod a marketing, finanční, personální). Pozice vyžaduje zkušenosti na obdobné pozici, samostatnost, pečlivost, organizovanost, schopnost rychlého rozhodování a diskrétnost.
Vaší starostí bude také koordinace projektů, plánování, příprava prezentací, vedení agendy a zastupování v operativních záležitostech. Budete se aktivně podílet marketingových a personálních aktivitách.
Odpovědnosti
Zkušenosti:
Osobnost:
Pokud se s námi chcete podílet se na tvorbě udržitelných projektů, jste nadšenec do organizace, smluv, operativních záležitostí a komunikace, který/á se rád/a chopí zastřešení hladkého fungování firmy, zanalyzuje si stávající fungování, nastaví si nové cesty, chce se dále rozvíjet a být součástí společnosti s ambiciózními plány, neváhejte nás kontaktovat se svým životopisem nebo odkazem na váš LinkedIn profil. Přidejte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho týmu!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.