- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
M.C.TRITON, spol. s r.o. – jsme česká poradenská a vzdělávací společnost, působíme na poradenském trhu již 34 let. Pracujeme projektově a zaměřujeme se na služby v oblasti řízení firem, transformace, investování do firem. Jsme přátelský, aktivní a spolupracující tým, který drží při sobě a navzájem se podporuje. Hledáme k sobě podobně nastaveného kolegu nebo kolegyni, který/á by nám pomáhal/a dodávat profesionální služby pro naše klienty.
Zajišťuje organizační a administrativní podporu oddělení Back Office a kolegů na projektech. Jedná se o aktivity související s office managementem, přípravou, evidencí a realizací poradenských a vzdělávacích projektů a podporou marketingových aktivit.
Zejména se jedná o:
Pracovní doba: 8:30 - 16:30 nebo dle realizovaných aktivit (začátek 8:00 - 9:00 a 16:00 - 17:00 konec)
Těšíme se na pozitivní/ho, spolehlivou/vého a samostatnou/ného kolegyni nebo kolegu, která/ý se umí aktivně zapojit do rozběhlých aktivit, zjišťovat si potřebné informace a samostatně si plánovat pracovní činnosti dle jejich priorit a termínu dokončení.
Které/mu nevadí občas „řešit více věcí najednou“ a přeskakovat z jednoho úkolu na druhý a přitom si zachovat pečlivost a někdy zase řešit jen monotónní činnosti, jako je např. vyhodnocování dotazníků.
Týmového ducha - být podporující součástí týmů, proaktivně spolupracovat a hlídat, aby se na nic nezapomnělo, dotahovat úkoly nebo organizovat činnosti.
Aktivní práce na PC – MS Office – Word, Excel, PowerPoint – zejména formátování textů, grafická/vizuální úprava materiálů, tvorba schémat, vizualizace informací (výhodou je cit pro grafiku, chuť si „pohrát“ s obrázky, schématy atd. při finalizaci dokumentů z projektů, nabídek, prezentačních a školicích materiálů…). Tvorba tabulek, práce s daty.
Další SW a aplikace, které umí v administrativě být užiteční, např. MSTeams, ChatGPT jsou výhodou.
Minimálně středoškolské vzdělání.
Velmi dobrou znalost českého jazyka – rodilý mluvčí, (je nutné zejména pro psaný projev, pro kontrolu a úpravu textů v materiálech).
Znalost AJ nebo NJ je výhodou (možnost spolupracovat i na podkladech, materiálech a projektech v různých jazykových mutacích,…).
Nástup možný ihned, nebo dle možností.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.