- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
M.C.TRITON, spol. s r.o. – jsme česká poradenská a vzdělávací společnost, působíme na poradenském trhu již 34 let. Pracujeme projektově a zaměřujeme se na služby v oblasti řízení firem, transformace, investování do firem. Jsme přátelský, aktivní a spolupracující tým, který drží při sobě a navzájem se podporuje. Hledáme k sobě podobně nastaveného kolegu nebo kolegyni, který/á by nám pomáhal/a dodávat profesionální služby pro naše klienty.
Zajišťuje organizační a administrativní podporu oddělení Back Office a kolegů na projektech. Jedná se o aktivity související s office managementem, přípravou, evidencí a realizací poradenských a vzdělávacích projektů a podporou marketingových aktivit.
Zejména se jedná o:
Pracovní doba: 8:30 - 16:30 nebo dle realizovaných aktivit (začátek 8:00 - 9:00 a 16:00 - 17:00 konec)
Těšíme se na pozitivní/ho, spolehlivou/vého a samostatnou/ného kolegyni nebo kolegu, která/ý se umí aktivně zapojit do rozběhlých aktivit, zjišťovat si potřebné informace a samostatně si plánovat pracovní činnosti dle jejich priorit a termínu dokončení.
Které/mu nevadí občas „řešit více věcí najednou“ a přeskakovat z jednoho úkolu na druhý a přitom si zachovat pečlivost a někdy zase řešit jen monotónní činnosti, jako je např. vyhodnocování dotazníků.
Týmového ducha - být podporující součástí týmů, proaktivně spolupracovat a hlídat, aby se na nic nezapomnělo, dotahovat úkoly nebo organizovat činnosti.
Aktivní práce na PC – MS Office – Word, Excel, PowerPoint – zejména formátování textů, grafická/vizuální úprava materiálů, tvorba schémat, vizualizace informací (výhodou je cit pro grafiku, chuť si „pohrát“ s obrázky, schématy atd. při finalizaci dokumentů z projektů, nabídek, prezentačních a školicích materiálů…). Tvorba tabulek, práce s daty.
Další SW a aplikace, které umí v administrativě být užiteční, např. MSTeams, ChatGPT jsou výhodou.
Minimálně středoškolské vzdělání.
Velmi dobrou znalost českého jazyka – rodilý mluvčí, (je nutné zejména pro psaný projev, pro kontrolu a úpravu textů v materiálech).
Znalost AJ nebo NJ je výhodou (možnost spolupracovat i na podkladech, materiálech a projektech v různých jazykových mutacích,…).
Nástup možný ihned, nebo dle možností.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.