- Plný úvazek
Do oddělení prodeje, které má na starosti provoz a výsledky našich prodejen, přivítáme kolegu/ kolegyni, který bude vypomáhat týmu kolegů s administrativou, zpracovávat reporty a organizačně pomáhat s úkoly spojenými s operativou.
Mezi vaše zodpovědnosti bude patřit:
- podpora oddělení prodeje ve všech záležitostech operativního řízení
- administrativní podpora kolegů
- zpracování statistik a reportů v MS Excel
- vyřizování telefonických hovorů a emailů
- organizace schůzek
Co od vás požadujeme:
- předchozí praxi na asistentské či administrativní pozici
- znalost MS Office, především Excel a PowerPoint
- znalost AJ pro vyřizování e-mailů a telefonátů
- dobrou organizaci práce a zodpovědnost
- pečlivost a zaměření na detail, snahu hledat souvislosti
Pokud se dohodneme na spolupráci, získáte:
- pestrou a zodpovědnou práci, která vás bude bavit
- prostor pro seberealizaci rozvíjet svůj profesní a osobní potenciál
- 25 dní dovolené ročně
- možnost pracovat až 2 dny v týdnu z domova
- flexibilní pracovní dobu (pevné jádro 9 - 15 hod)
- zvýhodněné stravování ve firemní jídelně (svačiny a výborné polední menu za 40,- Kč)
- možnost využívat svozovou dopravu (Praha Roztyly → Modletice a zpět)
- a další výhody jako je Multisport karta, Cafeterii, slevy u vybraných partnerů
Se všemi benefity vás rádi seznámíme při osobním setkání.
Oslovila vás pozice? Udělejte první krok a pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na společné setkání.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti