- 37 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte již nějaké zkušenosti v oblasti HSE ve výrobní společnosti? Chcete se podílet na neustálém zlepšování pracovních podmínek a bezpečnosti zaměstnanců na pracovišti? Domluvíte se anglicky?
Pak hledáme právě Vás!
Nadnárodní rostoucí výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
SPECIALISTA HSE (40-55.000 Kč)
* práce na svěřených projektech v rámci HSE (Health, Safety, Environment)
* podílení se na implementace metodik a norem v oblasti BOZP a PO
* dohlížení nad dodržováním zásad BOZP a PO
* vyhledávání potenciálních rizik na pracovišti
* realizace opatření vedoucí ke zlepšení pracovních podmínek a bezpečnosti zaměstnanců
* sledování legislativních změn v oblasti BOZP, PO a životního prostředí
* vedení dokumentace k odpadovému hospodářství
* zodpovědnost za nástupní a periodická školení v rámci BOZP a PO
* SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenosti s HSE ve výrobní společnosti
* komunikativní znalost anglického jazyka (možnost podílet se na mezinárodních projektech)
* chuť se učit novým věcem
* znalost ISO 9001 a ISO 14001 výhodou
* roční bonusy
* 5 týdnů dovolené
* sick days
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na stravování
* vzdělávací a jazykové kurzy
* příspěvek na penzijní připojištění
* kafeterii
* termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Brandýs nad Labem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?