- 33 500 Kč
- Plný úvazek

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
📍 bydliště lze kdekoliv v rámci ČR, pozice full remote
*Budete pravou rukou KAM, zajistíte přípravu cenových nabídek a adhoc administrativu
*Budete mít na starosti komunikaci se stávajícími klienty + budete vyhledávat nové
*Zajistíte strategické plánovaní schůzek pro KAM u stávajících i potencionálních klientů (střední až velké společnosti)
*Budete pracovat s Excel na denní bázi (základní vzorce)
*Aktivně se zúčastníte pravidelných meetingů v Praze 1x do měsíce
*Budete absolvovat zaškolení v Praze, v případě bydliště kandidátů ze vzdálených lokalit jsou náklady spojené s pobytem plně hrazeny společností
*Máte SŠ s ukončené maturitní zkouškou - podmínkou
*Máte relevantní pracovní zkušenost ze supportní pozice v oblasti sales - podmínkou
*Jste komunikativní, proaktivní a cílení na výsledek
*Máte dobré prezentační a komunikační dovednosti, baví Vás kontakt se zákazníky
*Ovládáte základní funkce v Excel - podmínkou
*Bydliště kdekoliv v rámci celé ČR
*Zázemí v mezinárodní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru
*Pestrou pracovní agendu
*Fixní mzdu 28 000 Kč + garantovaný bonus po dobu 4-6 mešíců 22 000Kč , po tomto období základ + bonusy na měsíční bázi (bonusy jsou 100% závislé na výsledcích KAM, zavisejí na celkových obratech)
*Lákavý benefitní program
*Nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?