- 25 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Jednosměnný provoz. Pracovní doba: 7:00 hod. až 15:30 hod. Mzda bude stanovena dle kvalifikace, praxe a pracovních výsledků. Po zapracování bude mzda navýšena.
Požadavky: ÚSO ekonomického směru s maturitou, odborná kvalifikace pro mzdovou agendu nebo dobrou praxi v oboru. Další znalosti v oblasti personalistiky a účetnictví výhodou. Dále zaměstnavatel požaduje diskrétnost, spolehlivost, pečlivost. Praxe ve mzdovém účetnictví min. 3 roky podmínkou.
Náplň práce: samostatné a kompletní zpracování mzdové a personální agendy pro cca 250 zaměstnanců. Přihlášky a odhlášky zaměstnanců na OSSZ a ZP, vystavování potvrzení na ÚP, provádění srážek exekucí a insolvencí, vyřizování korespondence (soudy, exekutorské úřady). Náhrady za dočasnou pracovní neschopnost, zpracování ročního zúčtování daně z příjmu, roční vyúčtování zálohové a srážkové daně, pracovní úrazy – vypracování potřebných dokumentů a komunikace s pojišťovnou, plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotní pojišťovnou. Vypracovávání pracovních smluv a dohod, ukončování pracovních poměrů.
Zaměstnanecké výhody: týden dovolené navíc, příspěvek na závodní stravování, prémie a další bonusy dle motivačního programu.
Kontakt – Ing. Zdeňka Pasáková nebo Martina Fantová, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes , nebo osobně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?