- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Kontakt možný POUZE e-mailem.
Pracovní doba (od – do):pružná pracovní doba s pevnou částí od 8.30 do 13.30 hod.,
pracovní náplní na této pozici je komplexní zpracování mzdové agendy, zpracování statistických výkazů, ročních daňových výkazů, komplexní zpracování personální agendy zaměstnanců a souvisejících smluvních vztahů, zajišťování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů, spolupráce s finanční účtárnou a projektovým týmem, spolupráce s vedoucími jednotlivých pracovišť VMO v oblasti personální a mzdové práce, spolupráce na tvorbě vnitřních předpisů a pracovně právních předpisů, organizace vzdělávání zaměstnanců.
Požadujeme SŠ nebo VŠ vzdělání, 3 roky praxe na podobné pracovní pozici, výhodou ve státní správě nebo v příspěvkové organizaci, znalost české mzdové a pracovně právní problematiky, dobrou znalost práce s PC, schopnost rychlé orientace ve mzdových zákonech a předpisech, přesnost, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci.
Nabízíme stabilní zázemí ve veřejné kulturní instituci, plný pracovní úvazek s adekvátním pracovním ohodnocením, odměny v závislosti na dosažených výsledcích, práci v centru Olomouce v příjemném prostředí, 25 dnů dovolené, 5 dnů sick days, volné vstupy do muzeí, stravenkový paušál, bezúročné půjčky, nástup 1. 4. 2023 nebo dohodou s pracovní smlouvou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, platové podmínky se řídí NV o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, pracovní činnosti jsou zařazené do 9. třídy dle katalogu prací.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?