- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Mzdová/ý účetní s přesahem do HR (výrobní firma 150 zaměstnanců) – možnost částečné práce z domova
Na plný úvazek, v případě potřeby můžeme řešit i částečný.
Účel pozice:
Zajistit, že naši zaměstnanci dostanou včas a správně za svoji práci zaplacenou mzdu a že bude v pořádku kompletní administrativa jejich osobních údajů, docházky a smluv, tzn. soulad zpracování mezd a základní personální administrativy s platnou legislativou. Zajištění interních reportingů z oblasti mzdových nákladů a HR statistik.
Hlavní zodpovědnosti:
Vedení základní personální a mzdové administrativy, sběr a zadávání mzdových podkladů do systému, splnění všech zákonných požadavků spojených s personálně-mzdovou agendou, správa docházkového systému, povinná statistická hlášení pro instituce, interní mzdový reporting. Příprava nástupů nových zaměstnanců, občas i výběr nových zaměstnanců (fluktuaci máme nízkou, ale občas nové kolegy potřebujeme).
Naše představa o kandidátovi:
Termín nástupu: co nejdříve, abychom co nejlépe stihli zaučení a zapracování na pozici, naše paní kolegyně by se již brzy ráda věnovala svým dalším osobním plánům.
Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete e-mailem na adresu:
e-mail přes
Informace o Lafarge Cement, a.s. v ČR na: www.lafarge.cz
Informace o skupině Holcim na: www.holcim.com

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.