- 24 750 – 26 250 Kč
- Zkrácený úvazek
Komunikace s klienty a úřady – telefonicky+e-m + osobně.
Zápis do knihy pošty, zápis do evidence převzatých dokladů.
Přebírání dokladů a podkladů od klientů.
Drobné pochůzky a nákupy (na poštu, nákup kancelářských potřeb a občerstvení)
ŘP B výhodou.
Třídění dokladů, archivace (práce s břemeny do limitu), navádění dat do programu
POHODA, pomocné účetní práce.
Nutná znalost práce s PC, WORD, EXCEL, E-m.
Odolnost vůči stresu, dodržování pevných termínů daných zákonem.
Základy účetnictví nutností.
Základní znalost DPH výhodou.
Základní znalost programu POHODA výhodou.
Ochota učit se novým věcem, dále se vzdělávat, zájem o oblast daní a účetnictví.
Pracovní doba zaměstnavatele: 06:30 – 15:00
Uváděná mzda je nástupní, po zkušební době bude po zhodnocení zaměstnavatele
zvýšena dle výkonu, rozsahu a kvality zvládnuté práce, rovněž po zkušební době jsou
přiznávány po zhodnocení zaměstnavatelem prémie dle výkonu.
CV – přihlášky do výběrového řízení zasílejte na email: e-mail přes
Přihlášky zaslané jiným způsobem, než na výše uvedenou e-m adresu budou
automaticky vyřazeny z výběrového řízení.
Nevolat.
Nedostavovat se osobně bez předchozí pozvánky od zaměstnavatele zaslané e-m na
e-m uchazeče.
O výběrovém řízení, termínu výběrového řízení, budou uchazeči/čky informováni na em
ze kterého přijde přihláška.
V případě, že Vás nebudeme kontaktovat do 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla
ve výběrovém řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Zaměstnanecké výhody:
Zaměstnavatel pravidelně vysílá zaměstnance na odborná školení.
Možnost profesního růstu na pozici samostatná účetní.
Stravenkový paušál.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.