- 46 314 Kč
- Plný úvazek

Komunikace s klienty a úřady – telefonicky+e-m + osobně.
Zápis do knihy pošty, zápis do evidence převzatých dokladů.
Přebírání dokladů a podkladů od klientů.
Drobné pochůzky a nákupy (na poštu, nákup kancelářských potřeb a občerstvení)
ŘP B výhodou.
Třídění dokladů, archivace (práce s břemeny do limitu), navádění dat do programu
POHODA, pomocné účetní práce.
Nutná znalost práce s PC, WORD, EXCEL, E-m.
Odolnost vůči stresu, dodržování pevných termínů daných zákonem.
Základy účetnictví nutností.
Základní znalost DPH výhodou.
Základní znalost programu POHODA výhodou.
Ochota učit se novým věcem, dále se vzdělávat, zájem o oblast daní a účetnictví.
Pracovní doba zaměstnavatele: 06:30 – 15:00
Uváděná mzda je nástupní, po zkušební době bude po zhodnocení zaměstnavatele
zvýšena dle výkonu, rozsahu a kvality zvládnuté práce, rovněž po zkušební době jsou
přiznávány po zhodnocení zaměstnavatelem prémie dle výkonu.
CV – přihlášky do výběrového řízení zasílejte na email: e-mail přes
Přihlášky zaslané jiným způsobem, než na výše uvedenou e-m adresu budou
automaticky vyřazeny z výběrového řízení.
Nevolat.
Nedostavovat se osobně bez předchozí pozvánky od zaměstnavatele zaslané e-m na
e-m uchazeče.
O výběrovém řízení, termínu výběrového řízení, budou uchazeči/čky informováni na em
ze kterého přijde přihláška.
V případě, že Vás nebudeme kontaktovat do 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla
ve výběrovém řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Zaměstnanecké výhody:
Zaměstnavatel pravidelně vysílá zaměstnance na odborná školení.
Možnost profesního růstu na pozici samostatná účetní.
Stravenkový paušál.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?