- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Chcete porozumět světu účetnictví a daní - takové znalosti a dovednosti obdržíte pouze v naší daňové kanceláři. Volné místo pouze pro jednoho z Vás.
Životopisy zasílejte nejdéle do 20.03.2025.
• účtování prvotních dokladů klientů kanceláře
• účtování faktur přijatých, vydaných, účtování bankovních výpisů
• zpracování mezd
• po zaučení zpracování přiznání k DPH, KH
• spolupráce na ročních uzávěrkách
• administrativní práce související se zpracováním účetnictví klientům
• ukončené SŠ vzdělání
• znalost základů podvojného účetnictví, daňové evidence, mzdové evidence
• uživatelská znalost Excel, Word
• časová flexibilita, chuť učit se novým věcem v oblasti mezd, účetnictví a daní
• odpovědnost, spolehlivost
• výhodou znalost základů zákona o DPH, zákona o dani z příjmů
• výhodou znalost zpracování přiznání k DPH a kontrolního hlášení
• výhodou praxe na pozici finanční účetní junior min. 1 rok
• výhodou znalost programu Duel
• práce na HPP / plný úvazek (dle dohody i částečný úvazek) v malém kolektivu zavedené daňové kanceláře
• příjemné moderní pracoviště s cílem mít přátelský kolektiv
• finanční ohodnocení dle znalostí a kvality odvedené práce s potenciálem růstem a bonusy za skvělé výsledky
• získání nových znalostí v oblasti daní
• pružná pracovní doba dle chodu kanceláře
• nástup květen - červen 2025, případně dohodou
• finanční ohodnocení dle znalostí a kvality odvedené práce - s garancí růstu a bonusy za rychlé zaučení a skvěle odvedenou práci
• zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál 123 Kč/ den, Multisport karta)
• na nic nebudete při zaučení sami
• budete pod dohledem daňového poradce a jeho vedením
• v naší kanceláři se naučíte rozumět světu účetnictví a daní - takové znalosti a dovednosti obdržíte pouze v daňové kanceláři

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.