- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Chcete porozumět světu účetnictví a daní - takové znalosti a dovednosti obdržíte pouze v naší daňové kanceláři. Volné místo pouze pro jednoho z Vás.
Životopisy zasílejte nejdéle do 20.03.2025.
• účtování prvotních dokladů klientů kanceláře
• účtování faktur přijatých, vydaných, účtování bankovních výpisů
• zpracování mezd
• po zaučení zpracování přiznání k DPH, KH
• spolupráce na ročních uzávěrkách
• administrativní práce související se zpracováním účetnictví klientům
• ukončené SŠ vzdělání
• znalost základů podvojného účetnictví, daňové evidence, mzdové evidence
• uživatelská znalost Excel, Word
• časová flexibilita, chuť učit se novým věcem v oblasti mezd, účetnictví a daní
• odpovědnost, spolehlivost
• výhodou znalost základů zákona o DPH, zákona o dani z příjmů
• výhodou znalost zpracování přiznání k DPH a kontrolního hlášení
• výhodou praxe na pozici finanční účetní junior min. 1 rok
• výhodou znalost programu Duel
• práce na HPP / plný úvazek (dle dohody i částečný úvazek) v malém kolektivu zavedené daňové kanceláře
• příjemné moderní pracoviště s cílem mít přátelský kolektiv
• finanční ohodnocení dle znalostí a kvality odvedené práce s potenciálem růstem a bonusy za skvělé výsledky
• získání nových znalostí v oblasti daní
• pružná pracovní doba dle chodu kanceláře
• nástup květen - červen 2025, případně dohodou
• finanční ohodnocení dle znalostí a kvality odvedené práce - s garancí růstu a bonusy za rychlé zaučení a skvěle odvedenou práci
• zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál 123 Kč/ den, Multisport karta)
• na nic nebudete při zaučení sami
• budete pod dohledem daňového poradce a jeho vedením
• v naší kanceláři se naučíte rozumět světu účetnictví a daní - takové znalosti a dovednosti obdržíte pouze v daňové kanceláři
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?