- Plný úvazek

Nástup 1.1. nebo 1.2.2024, případně dle možností uchazeče. Práce na dobu určitou (1 rok), poté na dobu neurčitou.
Náplň práce: řízení, organizace a kontrola ekonomického úseku (účetní, provozně organizační pracovníci), správa majetku, správa rozpočtu, vedení grantů, posuzování operací z hledisek stanovených Směrnicí k provádění vnitřní kontroly, provádění průběžné a následné kontroly, příprava podkladů pro sestavování rozpočtu organizace, sledování a pravidelné vyhodnocování čerpání přidělených finančních prostředků, ředitelce školy periodicky (1× za měsíc) předkládat přehled o stavu hospodaření školy, vedení evidence majetku školy, vedení a koordinace inventarizačních prací, zpracování podkladů pro hospodářské smlouvy, komplexní kontrola účetní agendy, organizace zpracování dokladů, kontrola mzdových podkladů.
Požadavky zaměstnavatele: vysokoškolské vzdělání včetně bakalářského s ekonomickým zaměřením, znalost účetnictví příspěvkové organizace (znalost zákona o účetnictví), schopnost rychlé orientace v nové problematice, schopnost učit se novým věcem, dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování, časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení, organizační a rozhodovací schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování, odolnost vůči stresu.
Uvítáme: praxe v oboru, znalost problematiky školského zařízení
Nabízíme: náročnou, ale zajímavou práci v profesionálním kolektivu, zaměstnanecké benefity (obědy, služební telefon, FKSP), možnost vzdělávat se v oboru., příplatek za vedení
Podklady k výběrovému řízení: strukturovaný životopis, s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (nelze nahradit čestným prohlášením, ani kopií žádosti o výpis z evidence Rejstříku trestů s datem podání žádosti); ověřené kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.
První kontakt e-mailem, telefonicky (kdykoliv) nebo osobně (po tel. dohodě).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?