- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 18.12.2023 Místo vhodné i pro OZZ.
Tajemník Městského úřadu Fulnek vyhlašuje výběrové řízení č. 16/2023
na obsazení pracovního místa referent/ka – Městské informační centrum. Více informací naleznete na webových stránkách města Fulnek:
http://www.fulnek.cz/volna%2Dmista/ds-1001/p1=22451
http://www.fulnek.cz/assets/File.ashx?id_org=3544&id_dokumenty=19801
Doporučujeme prostudovat podmínky (vzdělání, praxe v oboru) na webových stránkách města.
informace o ubytování, stravování, turistických zajímavostech, rekreačním využití, o
památkách, kulturních a společenských akcích, informace z internetu, o vlakovém a
autobusovém spojení, zprostředkování prohlídky města),
Přihláška a požadované dokumenty musí být doručeny nejpozději do 03.01.2024 prostřednictvím doručovacích služeb na adresu Městský úřad Fulnek, k rukám tajemníka, nám. Komenského 12,
742 45 Fulnek nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Fulnek v uzavřené obálce označené názvem „Výběrové řízení – referent/ka – Městské informační centrum Fulnek – NEOTVÍRAT“s uvedením adresy odesílatele (uchazeče).
Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny (touto lhůtou
je stanoveno datum, kdy musí být přihláška doručena na výše uvedenou adresu, nikoliv
odeslána uchazečem).
Předpokládané přijetí do pracovního poměru: po ukončení výběrového řízení a podle dohody s vybraným uchazečem.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně výběrové řízení zrušit,
kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Bližší informace: Ing. René Veřmiřovský, MBA, tel.: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.