- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Maternová Dita Ing., e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Náplní práce je zejména: 1) Dohled nad oddělením bankovních operací a oddělením korporátního reportingu. 2) Vedení implementací Skupiny (CITIC Group) pro standardizovaný finanční informační systém. 3) Spolupráce se Skupinou a dceřinými společnostmi na posílení standardizace účetnictví v souladu s požadavky Skupiny a ústředí společnosti; koordinace projektu jednotné účetní osnovy v souladu s celkovou strategií Skupiny. 3) Spolupráce s externími odbornými poradenskými společnostmi na revizi a zdokonaleních účetních metodik, podpora integrace finančních informačních systémů Skupiny. 4) Podpora generálního ředitele finančního úseku při plnění úkolů v rámci finančního úseku. 5) Koordinace a kontrola reportingových dokumentů dle požadavků mateřské společnosti. 6) Dohled nad tvorbou a aktualizací směrnic pro finanční a účetní oddělení. 7) Další ad hoc úkoly dle požadavků mateřské společnosti a dle požadavků vedení, zejména generálního ředitele finančního úseku.
Požadujeme: – vysokoškolské vzdělání s minimálním bakalářským stupněm (preferujeme oblast vzdělání finace a/nebo ekonomika) – výborné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti – zodpovědnost, samostatnost a ochotu se učit – dobrou znalost MS Office – z důvodu reportingu pro ústřední společnost a komunikaci s vedením a dalšími zaměstnanci v týmu je požadovaná aktivní znalost čínského jazyka
Preferujeme: – zkušenosti na obdobné pozici v této oblasti v délce 15 let a více – rozsáhlé zkušenosti v oblasti financí, daní, finanční analýzi a investic, včetně praxe na čínském i mezinárodním trhu budou považovány za velkou výhodu. – vysokou úroveň aktivní znalosti čínského jazyka – kvalifikace od Asociace mezinárodních účetních (AIA) je velkou výhodou
CITIC Europe Holdings a.s.
Nekázanka 858/5
110 00 Praha
IČO: 04170792
Datová schránka: dm95my3
Další informace:
GPS: 50.085538109661,14.427429322151,
S-JTSK: -742401.11 -1043285.42,
RUIAN: 21706654
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!