GENERAL LEDGER / FINANCE TEAM LEADER - relocation to CZ, up to 2000e

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

ESCRIPTION

Experience in GENERAL LEDGER- PEOPLE MANAGEMENT skills- Good ACCOUNTING skills- Looking fo a TEAM LEADER role- You apply today, we get back to you the same day and together we start the hiring process right away!

Your responsibilities will be:

  • Managing, supervising and coordinating regular closing activities
  • Reviewing and approving accounts reconciliations and ad hoc journal entries
  • Ensuring that all the KPIs and SLAs are met
  • Helping the team, providing them with needed guidance
  • Maintaining and managing all the finance and accounting processes within the team while assuring compliance to internal policies and procedures SOX, Segregation of duties, etc.)
  • Initiate process improvements within the team
  • Coach and manage the whole team

REQUIREMENTS:
REQUIREMENTS

  • A university degree in Finance, Accounting, Economics or Business Administration
  • Experience in people management (at least 9–10 people)
  • At least 3 years of previous work experience in accountancy (general ledger), finance or controlling
  • Great command of MS Office Suite (especially MS Excel)
  • We operate on SAP – it will be a great advantage if you have experience working in this program
  • Fluent English skills
  • Analytical thinking, problem-solving skills, stress-resistance

BENEFITS:

  • 25 days of vacation
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Stavební bytové družstvo STAVEG | Stavební bytové družstvo… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
OLMAN SERVICE s.r.o. | OLMAN SERVICE s.r.o. | Radlice, Praha Radlice, Praha
  • 33 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 14. listopadu
Nemocnice následné péče Praha s r.o. | Nemocnice následné péče Praha… | Bohnice, Praha Bohnice, Praha
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Centrum BAZALKA, o.p.s. | Centrum BAZALKA, o.p.s. | České Budějovice České Budějovice
  • 12 000 – 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Deklarace odpovědného podnikání z. s., Stavební bytové družstvo STAVEG, 21 Consult Group s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, AAA poptávka, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Přímý prodej půdy s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Krajské ředitelství policie Středočeského kraje, Trenkwalder a.s., Česká pošta, s.p., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Advantage Consulting, s.r.o., FAnn Retail, a.s., CellCo, s.r.o., CentralWork s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., U1 lighting CZE s.r.o., EKOSPOL a.s., Drafted.gg s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., AUTO STYL a.s., Twisto payments a.s., XXXLutz, Omega CZ spol. s r.o., Správa železnic, státní organizace, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Coweo Technologies s.r.o., Agrospoj s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., Crocogarden z.s., Evolution CZ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Servatech s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Revmatologický ústav, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Kesia Company , s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., STAEG, spol. s r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., TESCOMA s.r.o., Bageterie Boulevard, TOP HOTELS GROUP a.s., OLMAN SERVICE s.r.o., Gastro Group Service s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Nemocnice následné péče Praha s r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Disponent / disponentka dopravy, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Bankovní pracovník / pracovnice, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Brand manager, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Vizážista a kosmetik / Vizážistka a kosmetička, Ředitel / ředitelka auditu, Policista / Policistka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Radlice, Praha, Stodůlky, Praha, Praha, Černý Most, Praha, Krč, Praha, Vokovice, Praha, Letňany, Praha, Smíchov, Praha, Nové Město, Praha, Břevnov, Praha, Řepy, Praha, Staré Město, Praha, Vinohrady, Praha, Holešovice, Praha, Karlín, Praha, Strašnice, Praha, Nusle, Praha, Modřany, Praha, Libuš, Praha, Libeň, Praha, Kbely, Praha, Dejvice, Praha, Veleslavín, Praha, Hloubětín, Praha, Celá ČR, Bohnice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

policie