- Plný úvazek
První kontakt e-mailem.
Administrativní pracovník nákupního oddělení – Rajhrad
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze už od roku 1998.
Přijmeme administrativního pracovníka nákupního oddělení. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů. Práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned.
Jaká bude vaše pracovní náplň:
o Plnění jednotlivých úkolů spojené s procesy operativního nákupu a řízením zásob (řešení chybných dodávek zboží, řešení reklamací směrem k dodavatelům apod.)
o Administrativa v rámci operativního nákupu (korespondence, podklady pro statistiky atd.).
o Práce v interním systému.
Co čekáme:
o Schopnost rychle a efektivně řešit problémy.
o Schopnost jednat s lidmi, spolehlivost a loajálnost.
o Samostatnost a logické myšlení.
o Ochotu vzdělávat se a učit novým věcem.
o Ovládá práci na PC + MS Office.
Nabízíme:
- o Spravedlivé ohodnocení za splněné úkoly. Mzdové ohodnocení 23 – 27 000,– hrubého při plném úvazku, po zapracování možný růst podle výsledků a samostatnosti.
- o Vaše práce bude vidět na růstu firmy.
- o Kolektiv, který táhne za jeden provaz a příjemné prostředí v nové budově.
- o Pracovní smlouvu, hlavní pracovní poměr.
- o Příspěvek na stravování.
- o Kartu do obchodního řetězce MAKRO.
- o Volné víkendy.
- o Stanete se součástí expandující firmy, kde je rozvoj přirozenou součástí firemní filozofie.
Nástup možný ihned.
V případě vašeho zájmu zašlete e-mail.
Do předmětu e-mailu napište název pozice „Administrativní pracovník nákupního oddělení – Rajhrad“
Kontaktní osoba: Lenka Prokešová e-mail: e-mail přes