Místo výkonu práce Pardubice.
Náplň práce: – provádění výběru dodavatelů, sjednávání cen a smluv s dodavateli,kooperace s interními úseky firmy, údržba nákupních dat v systému, účast na světových veletrzích, posuzování kvality zboží a navrhování technických zlepšení, příprava katalogů
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání technického či ekonomického směru, řidičský průkaz skupiny B, obchodní a komunikační dovednosti na vysoké úrovni, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, dobrou znalost anglického jazyka, případně v kombinaci s jinými světovými jazyky, analytické uvažování ( práce s čísly ), schopnost týmové práce, ochotu učit se novým věcem, výbornou znalost práce na počítači, zejména MS Office, znalost grafických programů výhodou, ochota cestovat do zahraničí, praxe v oblasti nákupu/prodeje výhodou
Nabízíme: – zajímavou pracovní náplň, zázemí stabilní a dlouhodobě se rozvíjející společnosti, možnost pracovního uplatnění v dobrém kolektivu, využití firemních slev na zboží a služby,flexibilní pracovní doba
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, firemní benefity
První kontakt telefonicky, e-mailem nebo osobně – dle dohody.