- Plný úvazek

Randstad HR Solutions s.r.o.
Administrativní podpora nákupního oddělení
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Randstad HR Solutions s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro našeho klienta sídlícího na Praze 2 - Karlovo náměstí, hledáme administrativní podporu.
Náplň práce:
- Zakládání smluv do systému a složek
- Verifikace smluvních podmínek
- Zakládání dodavatelů
- Spolupráce s Legal, Finace a ostatními odděleními
- Komunikace s dodavateli a interními zákazníky
- Ad hoc úkoly
co vám nabídneme
- stravenky
- 4 dny sick days
- 25 dní dovolené
- homeoffice 3 dny/týden
- dlouhodobou spolupráci
- flexibilní naplánování pracovní doby
co od vás očekáváme
- znalost MS Office
- znalost AJ - min. B2
- možnost pracovat 3-4 hodiny / denně
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování



