- Plný úvazek
Předpoklad nástupu do zaměstnání: 1. ledna 2022 nebo dle dohody. Doba trvání pracovního poměru: pracovní poměr na dobu neurčitou. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.).
Pracovní náplň: řízení a koordinace činnosti Oddělení majetkoprávního v rozsahu zákonných povinností ve smyslu zákoníku práce, zákona o obcích, zákona o úřednících a vnitřních předpisů města.
Veškeré informace na: Oznámení o vyhlášení výběrového řízení – vedoucí OMP – Nové Město nad Metují – oficiální stránky (novemestonm.cz) .
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR, nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům
Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Další požadované dovednosti: praxe v požadovaném oboru (viz pracovní náplň) minimálně tři roky, vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet), znalost regionu, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat, řidičský průkaz skupiny B, orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích a zákoně č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí.
Nabízíme: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, příspěvek na penzijní připojištění, kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození, státní příslušnost zájemce, místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail), číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce, vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/ .
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti, úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru, osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na občany narozené po 1. 12. 1971), motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 8. října 2021
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Výběrové řízení s uchazeči, kteří budou splňovat podmínky pro zařazení do výběrového řízení, se uskuteční 15. října 2021.
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: Město Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 54901 Nové Město nad Metují. Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí OŽÚ – neotvírat“.
Bližší informace podá Ing. Libor Pozděna, vedoucí Odboru majetku města, telefon: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: Město Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 54901 Nové Město nad Metují
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí OMP – neotvírat“ .
Zasláním přihlášky společně s výše požadovanými materiály dáváte souhlas s využitím osobních údajů v nich obsažených pro vnitřní potřebu Městského úřadu NMnM. Po skončení výběrového řízení Vám budou zaslané materiály vráceny.