- 24 000 – 25 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Předpoklad nástupu do zaměstnání: 1. ledna 2022 nebo dle dohody. Doba trvání pracovního poměru: pracovní poměr na dobu neurčitou. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.).
Pracovní náplň: řízení a koordinace činnosti Oddělení majetkoprávního v rozsahu zákonných povinností ve smyslu zákoníku práce, zákona o obcích, zákona o úřednících a vnitřních předpisů města.
Veškeré informace na: Oznámení o vyhlášení výběrového řízení – vedoucí OMP – Nové Město nad Metují – oficiální stránky (novemestonm.cz) .
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR, nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům
Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Další požadované dovednosti: praxe v požadovaném oboru (viz pracovní náplň) minimálně tři roky, vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet), znalost regionu, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat, řidičský průkaz skupiny B, orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích a zákoně č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí.
Nabízíme: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, příspěvek na penzijní připojištění, kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození, státní příslušnost zájemce, místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail), číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce, vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/ .
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti, úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru, osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na občany narozené po 1. 12. 1971), motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 8. října 2021
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Výběrové řízení s uchazeči, kteří budou splňovat podmínky pro zařazení do výběrového řízení, se uskuteční 15. října 2021.
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: Město Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 54901 Nové Město nad Metují. Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí OŽÚ – neotvírat“.
Bližší informace podá Ing. Libor Pozděna, vedoucí Odboru majetku města, telefon: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: Město Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 54901 Nové Město nad Metují
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí OMP – neotvírat“ .
Zasláním přihlášky společně s výše požadovanými materiály dáváte souhlas s využitím osobních údajů v nich obsažených pro vnitřní potřebu Městského úřadu NMnM. Po skončení výběrového řízení Vám budou zaslané materiály vráceny.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?