- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
Kvalifikační předpoklady:
Vysokoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického směru, stavebního či právního směru; zkušenosti v oblasti administrativní správy majetku (nájmy, pronájmy a další majetkoprávní operace) výhodou; dobrá orientace v prostředí výkonu samosprávy v úřadu obce s rozšířenou působností; zkušenosti s vedením středně velkého týmu (cca 10 pracovníků) min. po dobu alespoň tří let výhodou; dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; dobrá znalost práce s výpočetní technikou (MS Office, GIS).
Popis vykonávané práce:
Vedoucí odboru majetkoprávního je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru majetkoprávního Magistrátu města Jablonec nad Nisou. V jeho kompetenci je výkon správních činností v samostatné působnosti, zejména na těchto úsecích: kompletní administrace majetkoprávních operací statutárního města Jablonec nad Nisou souvisejících s nemovitým majetkem (prodeje a výkupy; nájmy, pachty, výpůjčky, výprosy, dražby atd.).; administrace činností orgánů statutárního města Jablonec nad Nisou související s majetkoprávními operacemi (rada města, zastupitelstvo města, výbor pro nakládání s majetkem města). a kompletní administrace účetnictví statutárního města Jablonec nad Nisou;
Nabízíme: perspektivní zaměstnání; odpovídající platové podmínky a zaměstnanecké výhody dané kolektivní smlouvou.
Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.