- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/39
Druh práce:
vedoucí oddělení komisí městských částí a detašovaných pracovišť zařazený/á v odboru kultury a cestovního ruchu
Požadovaná kvalifikace:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Praxe:
praxe minimálně 5 let ve veřejné správě
praxe v oblasti vedení lidí výhodou
Jiné požadavky:
znalost práce na PC (Word, Excel)
dobré organizační a komunikační schopnosti
adaptabilita
analytické schopnosti
samostatnost
flexibilita
schopnost jednat s lidmi
řidičský průkaz skupiny B
ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
znalost alespoň jednoho světového jazyka výhodou
dobrá znalost organizační struktury MMOL
Bližší specifikace pracovní činnosti:
vede evidenci členů KMČ a odborných komisí
pro potřeby tisku a veřejnosti registruje termíny jednání KMČ
zajišťuje a pravidelně kontroluje činnost detašovaných pracovišť
dvakrát ročně organizuje pracovní setkání předsedů KMČ
zajišťuje hospodaření KMČ s přiděleným rozpočtem vč. rozpočtu na estetizaci veřejných prostranství v městských částech
administruje předávání požadavků KMČ vůči SMOL a sleduje jejich plnění
koordinuje práci předsedů KMČ
Co Vám můžeme nabídnout:
jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
5 týdnů dovolené
5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost
příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
zaškolení zkušeným mentorem
služební mobilní telefon/SIM karta
benefitní program mobilních operátorů
Multibenefitkarta Pluxee (stravování a volnočasové aktivity)
příspěvek na některé formy penzijního spoření
možnost jednorázové sociální výpomoci
bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace
finanční dary
možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům
řadu dalších benefitních programů (využití městského plaveckého bazénu, abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybraná sportovní utkání)
interní jazykové kurzy (skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti)
Lhůta pro podání přihlášky: 8. 9. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
datovou schránkou (ID: kazbzri)
e-mailem (e-mail přes )
osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.