Úředník/ce oddělení realitních transakcí odboru majetkoprávního

Cheb
26.000 – 36.000 Kč

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/ce odboru majetkoprávního (pracovní poměr na dobu neurčitou).

Druh práce: úředník/ce oddělení realitních transakcí odboru majetkoprávního
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb (správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb)
Termín nástupu: 1. prosince 2025 (nebo dle dohody)
Pracovní doba: Po+St 7:30–17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00–14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR
  • dosažení věku 18 let
  • plná svéprávnost
  • bezúhonnost
  • znalost jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • rámcová znalost zákona číslo 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
  • rámcová znalost zákona číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
  • dobrá uživatelská znalost práce s PC.

Výhodou:

  • praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.

Výčet požadovaných dokladů:

  1. vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
  2. strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
  3. výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíce – doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
  4. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – lze připojit v prosté kopii.

Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Nabízíme:

  • pět týdnů dovolené
  • pět dnů indispozičního volna
  • pružná pracovní doba,
  • zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
  • odborné vedení v adaptačním procesu
  • profesní růst a prohlubování znalostí.

Lhůta pro podání přihlášek: do 18. listopadu 2025 včetně (přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny).

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, paní Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb 1.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru majetkoprávního Ing. Vlastimila Habětínka, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář

Termín výběrového řízení bude 20.11.2025 v budově Městského úřadu – nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb. Místo a přesný čas bude upřesněno telefonicky.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

FORTISSIMO, spol. s r.o. | FORTISSIMO, spol. s r.o. | Úšovice, Mariánské Lázně Úšovice, Mariánské Lázně
  • 35 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 24. října
Abydos s.r.o. | Abydos s.r.o. | Hazlov Hazlov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
FORTISSIMO, spol. s r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, STARNET, s.r.o., ROLINE INTERNATIONALE SPEDITION s.r.o., Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje, Abydos s.r.o., HOTEL AMBASSADOR ZLATÁ HUSA spol. s r.o., ARCgroup s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., TFS International s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Specialista / specialistka plánování, Bankovní specialista / specialistka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Směnárník / Směnárnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, Obchodní manažer / manažerka, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Úšovice, Mariánské Lázně, Celá ČR, Cheb, Hradiště, Cheb, Dolní Rychnov, Hazlov, Mariánské Lázně, Dolní Dvory, Cheb, Rotava,

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

na dobu neurčitou zájem
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT