- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Magistrát města Olomouce.
Druh práce: vedoucí oddělení organizační a sekretariátů členů RMO zařazený v odboru kancelář primátora Magistrátu města Olomouce
Požadavky a předpoklady:
Dosažené vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
Praxe:
- praxe v asistentské nebo sekretářské činnosti,
- praxe v řídící funkci minimálně 3 roky,
Znalosti a dovednosti:
- výborné organizační a komunikační schopnosti,
- schopnost koncepční a samostatné práce,
- ochota soustavně se vzdělávat a učit se novým postupům,
- velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel),
- řidičské oprávnění skupiny B.
Nabízíme: možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 11. srpna 2022 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc; telefon: zobrazit tel. číslo /298/295/294.



