- 60 000 – 95 000 Kč
- Plný úvazek

Druh práce: výkon státní správy na úseku stavebního úřadu a silničního úřadu.
Místo a doba výkonu práce: správní obvod Městského úřadu Teplice nad Metují, doba neurčitá.
Nástup od 1. dubna 2022 nebo po dohodě.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků, v platném znění.
Další předpoklady pro vznik pracovního poměru: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Platové zařazení: 8. – 9. platová třída dle zák. č. 262/2006 Sb., platném znění, nař. vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění a nařízení vlády č. 399/2017 Sb., v platném znění.
Požadavky pro vznik pracovního poměru: základní znalost právních předpisů upravujících oblast druhu práce a znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění výhodou; komunikativnost, flexibilita, ochota vzdělávat se; samostatnost v rozhodování, psychická odolnost; uživatelská znalost PC – WORD, EXCEL; řidičské oprávnění skupiny B; praxe ve stavebnictví výhodou.
Přihláška musí obsahovat tyto údaje o uchazeči: jméno, příjmení a titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu na území ČR; datum a podpis.
Doklady připojené k přihlášce uchazeč: strukturovaný profesní životopis, výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání.
Místo, adresa, způsob a lhůta pro podání přihlášky:
Městský úřad Teplice nad Metují
Rooseveltova 15
549 57 Teplice nad Metují
Mgr. Markéta Machová – tajemnice MěÚ.
Způsob podání přihlášky: na výše uvedenou adresu osobně nebo poštou v zalepené obálce označené jako „Výběrové řízení – referent odboru výstavby".
Lhůta pro podání přihlášky: do 28. února 2022 do 17:00 hodin.
Organizace si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit.
Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že Město Teplice nad Metují bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?