- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice odboru majetkoprávního (pracovní poměr na dobu neurčitou).
Druh práce: úředník/úřednice oddělení ekonomiky a administrativy
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb, správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: od 1. září 2024 nebo dle dohody
Pracovní doba: Po+St 7:30–17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00–14:00 h (pružná pracovní doba).
zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), možnost profesního růstu
Lhůta pro podání přihlášek: do 15. července 2024 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, paní Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí oddělení ekonomiky a administrativy odboru majetkoprávního Městského úřadu Cheb Ing. Vladimíry Perníčkové, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Výběrové řízení se bude konat dne 22. července 2024 od 8:00 hodin v místnosti číslo 5 (RADA) budovy na adrese nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb (uchazečům pomohou s orientací pracovníci recepce).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?