Vedoucí oddělení

Olomouc
33.280 – 38.570 Kč

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/63

Druh práce: vedoucí oddělení platových záležitostí školství zařazený/á v odboru školství

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Obor: ekonomického směru
Praxe:

  • praxe ve veřejné správě minimálně 3 roky
  • praxe v řídící činnosti minimálně 3 roky výhodou

Jiné požadavky:

  • velmi dobré organizační a řídící schopnosti
  • schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze
  • vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce
  • adaptabilita a analytické schopnosti
  • znalosti následujících předpisů:
  • zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů
  • zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
  • zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
  • zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
  • zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
  • zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů
  • velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti
  • smysl pro týmovou práci
  • znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word)
  • schopnost jednat s lidmi
  • řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům

Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • zpracování návrhů rozpisů rozpočtů škol zřizovaných statutárním městem Olomouc a obcemi ve spádovém obvodu ORP na finanční prostředky státního rozpočtu na příslušný kalendářní rok a zpracování změn rozpočtů v průběhu roku na základě pokynů krajského úřadu
  • zpracování a vedení mzdové agendy ředitelů škol zřizovaných statutárním městem Olomouc
  • poradenství v oblasti platových záležitostí a pracovně právních vztahů,
  • stanovení a kontrola čerpání rozpočtu na nepedagogické zaměstnance PO – škol
  • administraci zápisů škol a školských zařízení nebo zápisů změn v rejstříku škol a školských zařízení
  • evidence nemovitého a movitého majetku svěřeného do správy příspěvkových organizací – škol a majetku odboru školství

Lhůta pro podání přihlášky: 6. 11. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:

  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
  • datovou schránkou (ID: kazbzri)
  • e-mailem (e-mail přes odpovědní formulář)
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. října
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Hodolany, Olomouc Hodolany, Olomouc
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Proveon, a.s., Česká pošta, s.p., Broker Investment, s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., DACH-IZOL s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., JCOS s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Trenkwalder a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Věra Pietrasová, Jakub Vyskočil, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Arcibiskupství olomoucké, Správa železnic, státní organizace, Jobs Contact Personal, s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, SMS finance, a.s., IES MORAVIA REAL a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební inženýr / inženýrka, Stavební technik / technička, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Oblastní ředitel / ředitelka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Vedoucí týmu / Team leader, Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Montážník / Montážnice, Technik / technička ve strojírenství, Servisní technik / technička, Technik / technička výroby, Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Celá ČR, Velká Bystřice, Holice, Olomouc, Véska, Dolany, okres Olomouc, Hodolany, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?