- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Čajkovského 4235/47, 695 01 Hodonín. Náplň práce: příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance. Správa pracovního kalendáře nadřízeného zaměstnance.Tvorba reportů, statistik, prezentací. Příprava podkladů pro jednání a porady, účast a zpracování zápisů z nich. Komunikace s obchodními partnery. Vyřizování obchodní korespondence. Správa došlé a odchozí elektronické pošty. Aktualizace obchodních dat společnosti. Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy. Archivace dokumentů
Zajišťování kancelářských potřeb. Vykonávání dílčích administrativních práci. Péče o návštěvy
Zajišťování občerstvení při jednáních managementu.
Požadavky: vysokoškolské/středoškolské vzdělání ekonomického směru. Velmi dobrá až pokročilá znalost práce s PC, MS Office- Word, Excel . Znalost AJ na komunikativní úrovni, NJ výhodou. Příjemné vystupování a komunikativnost. Velmi dobré organizační schopnosti. Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, ochotu učit se nové věci. Zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky výhodou. Zkušenosti s dotační politikou vítány.
Nabízíme: možnost dlouhodobého zaměstnání. Motivující finanční ohodnocení.Samostatnou perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti. Zvyšování kvalifikace, znalostí a dovedností. Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo , na mail: e-mail přes , www.airtechnology.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?