- 34 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

z:8.7.2024
Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce
Předpokládaný nástup: 2.9.2024, popř. dle dohody
Stručná náplň práce:
komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek
komplexní vedení rozpočtu obce
evidence majetku, závazků a pohledávek obce
příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření
zpracování statistických výkazů
zajišťování platebního styku s bankou
zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou)
Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.:
státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk
věk minimálně 18 let
způsobilost k právním úkonům
bezúhonnost
Výhodou:
praxe ve veřejné správě
znalost problematiky DPH
zkušenost s účetním systémem Gordic
zkouška zvláštní odborné způsobilosti; v případě, že vybraný uchazeč zkoušku nebude mít, bude povinen ji složit nejpozději do 18 měsíců od přijetí do pracovního poměru.
Bližší informace poskytne:
p. Zdenka Bergerová, vedoucí finančního odboru městyse Suchdol n/O, telefon: zobrazit tel. číslo , mail: e-mail přes nebo Ing. Lucie Boráková, starostka městyse Suchdol n/O, telefon: zobrazit tel. číslo , mob. zobrazit tel. číslo , mail:
Přihlášku k výběrovému řízení včetně požadovaných dokladů doručte v obálce označené „finanční referent/ka, účetní“ na adresu: Úřad městyse, Komenského 318, 742 01 Suchdol nad Odrou nejpozději do 12.8.2024 do 12:00 hod.
Městys Suchdol nad Odrou si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu a bez udání důvodů či nevybrat žádného uchazeče.
O výsledku výběrového řízení budou všichni uchazeči písemně informováni. Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně do 30-ti dnů po skončení výběrového řízení vyzvednout na úřadě městyse. Po této lhůtě budou nevyzvednuté přílohy přihlášky skartovány.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.