- 30 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
z:8.7.2024
Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce
Předpokládaný nástup: 2.9.2024, popř. dle dohody
Stručná náplň práce:
komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek
komplexní vedení rozpočtu obce
evidence majetku, závazků a pohledávek obce
příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření
zpracování statistických výkazů
zajišťování platebního styku s bankou
zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou)
Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.:
státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk
věk minimálně 18 let
způsobilost k právním úkonům
bezúhonnost
Výhodou:
praxe ve veřejné správě
znalost problematiky DPH
zkušenost s účetním systémem Gordic
zkouška zvláštní odborné způsobilosti; v případě, že vybraný uchazeč zkoušku nebude mít, bude povinen ji složit nejpozději do 18 měsíců od přijetí do pracovního poměru.
Bližší informace poskytne:
p. Zdenka Bergerová, vedoucí finančního odboru městyse Suchdol n/O, telefon: zobrazit tel. číslo , mail: e-mail přes nebo Ing. Lucie Boráková, starostka městyse Suchdol n/O, telefon: zobrazit tel. číslo , mob. zobrazit tel. číslo , mail:
Přihlášku k výběrovému řízení včetně požadovaných dokladů doručte v obálce označené „finanční referent/ka, účetní“ na adresu: Úřad městyse, Komenského 318, 742 01 Suchdol nad Odrou nejpozději do 12.8.2024 do 12:00 hod.
Městys Suchdol nad Odrou si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu a bez udání důvodů či nevybrat žádného uchazeče.
O výsledku výběrového řízení budou všichni uchazeči písemně informováni. Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně do 30-ti dnů po skončení výběrového řízení vyzvednout na úřadě městyse. Po této lhůtě budou nevyzvednuté přílohy přihlášky skartovány.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?