- 80 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy
Odbor rozpočtu a účetnictví
e-mail přes
tel.: zobrazit tel. číslo – v pracovní dny 7.00 – 15.30 hod.,
Obecně
" zařazení Odbor rozpočtu a účetnictví, Krajské ředitelství policie Středočeského kraje
" pracovní poměr, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
" pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, 3 měsíční zkušební doba
" znalost Vyhlášky č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky
" znalost Českých účetních standardů pro některé vybrané účetní jednotky, které vedou účetnictví podle vyhlášky č. 410/2009 Sb.
" praxe v uvedené problematice a vzdělání v oboru výhodou
" trestní bezúhonnost
Další informace
" Termín pro zaslání životopisů s motivačním dopisem do 15. 6. 2025
" Možnost nástupu: 1. 7. 2025 nebo dohodou
" Místo výkonu zaměstnání: Na Baních 1535, Praha 5 – Zbraslav
" Součástí přijímacího řízení bude pohovor se zájemcem včetně testu praktické znalosti EXCEL, WORD
V případě Vašeho zájmu zasílejte životopisy s uvedením požadované pracovní pozice na e-mailovou adresu: e-mail přes . Další informace podá Petra Nováková, tel. č. zobrazit tel. číslo .
Platové podmínky a další benefity
" platová třída 11 se mzdou 26 680,– až 38 570,– Kč (zaručený plat 33 280,– Kč)
" zvláštní příplatek rizikový 2 500,– Kč
" plný pracovní úvazek
" 25 dnů dovolené
" 5 dnů indispozičního volna
" benefity FKSP
" možnost využití vlastních rekreačních zařízení

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.