- 32 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tajemník Městského úřadu Česká Kamenice vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na pracovní pozici: Referent/ka finančního odboru – fakturant/ka a účetní.
Práce je vhodná i pro absolventy.
Kvalifikační předpoklady:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- splnění předpokladů podle § 4 Zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů, v platném znění.
Požadavky stanovené městem Česká Kamenice
Předpokládá se základní orientace v dále uvedených činnostech:
- znalost problematiky fakturace,
- znalost účetnictví, zákon č. 563/1991 Sb. a prováděcí vyhl. č. 410/2009 Sb.,
- povědomí o inventarizaci majetku města,
- znalost problematiky chodu obecního úřadu, zejm. zákona č. 128/2000 Sb., výhodou,
- znalost související legislativy,
- analytické a logické myšlení,
- pečlivost, zodpovědnost, nezávislost, objektivita,
- schopnost týmové práce,
- počítačová gramotnost a výborná znalost práce s MS Office, výhodou znalost programu Vera,
- případné absolventy zaučíme,
- řidičské oprávnění skupiny B výhodou.
Platové podmínky:
9. platová třída v souladu se zněním Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě, Nařízení vlády č. 264/2022 Sb., kterým se mění některá nařízení vlády
v oblasti odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a v souladu se Zákonem č. 262/2006
Sb., zákoník práce, v platném znění.
Plat a benefity:
základní plat dle dosaženého vzdělání a praxe (23 až 35 tis. Kč), dále pak osobní ohodnocení a
pravidelné odměny zohledňující dosažené výsledky,
5 týdnů dovolené + 5 dnů indispozičního volna,
pružná pracovní doba vč. možnosti občasné práce z domova,
příspěvek na stravenky (stravenkový paušál ve výši 115,-Kč denně), příspěvek na penzijní
spoření,
dotovanou MultiSport kartu,
dog friendly office,
zvýhodněný mobilní tarif pro zaměstnance i pro rodinu (5 čísel).
Předpokládaný termín nástupu do práce:
01. 10. 2025, případně po dohodě i dříve
Pracovní poměr bude sjednán na dobu:
neurčitou se zkušební dobou max. 4 měsíce
Náležitosti přihlášky
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu, kontaktní telefonní číslo,
- číslo občanského průkazu (případně číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana),
- datum a podpis uchazeče.
Přílohy přihlášky
- životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky (včetně příloh)
středa 16.07. 2025 – do 17:00 hodin
(pohovory před výběrovou komisí proběhnou v týdnu od 21.7. do 25.7. 2025)
Způsob podání přihlášky
obálku označenou „VŘ – FO“ zaslat na adresu:
Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Kamenice, náměstí Míru čp. 219, 407 21 Česká Kamenice nebo
předat osobně na podatelně Městského úřadu Česká Kamenice.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení a výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.