- Plný úvazek
Náplň práce:
- • samostatné vedení účetnictví a jeho koordinace včetně pomocného analyt. přehledu
- • sestavování účetních uzávěrek, vedení účetních knih, předávání účetních výkazů
- • kontrola účtování celé organizace
- • vyřizování administrativní agendy, připravování podkladů pro sestavování rozpočtu
Požadujeme:
- • praktickou znalost účetnictví příspěvkových organizací
- • vítána znalost účetního programu GORDIC
- • praxe na obdobné pozici velmi velkou výhodou
- • orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
- • organizační schopnosti
- Výhody
- • znalost vyhlášky č. 410/2009 Sb., pro vybrané účetní jednotky
- • výhodou znalost vyhlášky č. 383/2009 Sb. (pomocný analytický přehled)
- • vyhláška č. 416/2004 Sb. a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
- • znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtůt Zaměstnanecké výhody4):
- • stabilitu pracovního poměru ve státní příspěvkové organizaci
- • zajímavou a odpovědnou práci v přátelském týmu
- • možnost pružné pracovní doby
- • 200 hodin dovolené
- • platové zařazení v 10. třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb, o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platový stupeň dle vzdělání a související odborné praxe.
- • po zapracování osobní příplatek
- • služební notebook
- • zvýhodněná cena zaměstnaneckých obědů.



